MENU Τρίκαλα | | English


Αρχική




Βρείτε μας


Erasmus+ KA2 - CHANGE

Το 2ο ΕΠΑ.Λ. Τρικάλων συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ KA229 με τίτλο "C.H.A.N.G.E. - Cultural Heritage Activities and Nutrition in Global Environment" για τη διετία 2018-2020.
Το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ "C.H.A.N.G.E." είναι η σχολική εταιρική σχέση πέντε ευρωπαϊκών σχολείων που συστάθηκαν το 2018, το οποίο το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο κήρυξε ως Ευρωπαϊκό Έτος Πολιτιστικής Κληρονομιάς. Το έργο βασίζεται πάνω στο προηγούμενο ολοκληρωμένο τριετές πρόγραμμα I.M.A.G.I.N.E. ο στόχος του οποίου ήταν η εξοικείωση με την υλική πολιτιστική κληρονομιά των χωρών εταίρων στην οποία συμμετείχαν τέσσερις από τους πέντε παρόντες εταίρους. Το νέο εγκριθέν έργο C.H.A.N.G.E. αποσκοπεί να δώσει προσοχή στη σημασία της αλλαγής της άποψης για τη διατήρηση της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς, να παρακινήσει τους μαθητές να αποκτήσουν γνώσεις για μια άλλη κουλτούρα, να διαμορφώσουν ταυτότητα στη δική τους κληρονομιά και να υιοθετηθούν νέες καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας των μαθητών σε σχέση με την πολιτιστική κληρονομιά με τρόπο που οι μαθητές να συμμετέχουν ενεργά στη διαδικασία διδασκαλίας.
Το έργο περιλαμβάνει τέσσερις χώρες του πολιτιστικού κύκλου της Μεσογείου (Κροατία, Ελλάδα, Ισπανία και Πορτογαλία), οι οποίες, μαζί με τη Φινλανδία ως προκάτοχο της βόρειας Ευρώπης, στοχεύουν στην εισαγωγή της πολιτιστικής κληρονομιάς μιας χώρας, μέσω πέντε διακρατικών συναντήσεων. Σε κάθε επίπεδο κινητικότητας, δύο εκπαιδευτικοί και πέντε από τους πιο δραστήριους και ενεργούς μαθητές κάθε σχολείου ηλικίας 13-16 ετών θα συμμετέχουν όταν ο σχηματισμός της δικής τους εθνικής και προσωπικής ταυτότητας βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Μέσω μιας σειράς δραστηριοτήτων, όλοι οι μαθητές-εταίροι θα περάσουν μια εβδομάδα σε καθεμία από τις χώρες-εταίρους, προκειμένου να μάθουν για πολιτισμικές ομοιότητες και διαφορές των εμπλεκομένων χωρών.
Εκτός από την κινητικότητα των μαθητών, προγραμματίζεται μια συνάντηση προσωπικού στην Ελλάδα όπου θα συζητηθούν όλες οι λεπτομέρειες σχετικά με τις ημερομηνίες και τις δραστηριότητες υλοποίησης του έργου.
Όλες οι χώρες κατά τη διάρκεια της κινητικότητας θα διεξάγουν δραστηριότητες σε τρία θέματα: Κυνήγι Θησαυρού, Ελεύθερος Χρόνος και Φεστιβάλ «Meet and Eat» και καθεμιά χώρα θα διοργανώνει εργαστήρια από συγκεκριμένο τομέα ανάλογα με το συγκεκριμένο θέμα τους, που περιλαμβάνεται στον Κατάλογο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO.
Η Φινλανδία είναι έθνος αναγνωστών και λίκνο της λαϊκής παράδοσης. Οι μαθητές θα διδαχθούν τη μέθοδο αφήγησης με στόχο να μπορούν να μεταδίδουν ενεργά παλιούς θρύλους και μύθους και να τους φέρνουν πιο κοντά στην προφορική παράδοση. Ο στόχος της δραστηριότητας είναι το Eurotale - ένα παραμύθι για την ιστορία της Ευρώπης που βασίζεται στην ιστορία Kalevala.
Η Πορτογαλία θα στηρίξει τις δραστηριότητές της στην προστατευόμενη μουσική του Cante Alentejo και σε εργαστήρια τραγουδιού που θα παρακινήσουν τους μαθητές να σχεδιάσουν ένα κοινό τραγούδι (ύμνο) στη μητρική γλώσσα των σχολείων εταίρων.
Η Ισπανία θα είναι υπεύθυνη για τον χορό και με τον χορό του Moma και το εθνικό φεστιβάλ «Fallas» οι μαθητές θα μπορέσουν να γνωρίσουν τον πρώην τρόπο ζωής της Ισπανίας. Τα εργαστήρια χορού θα επιτρέψουν σε κάθε σχολείο να διδάξει τους άλλους συνεργάτες τον εθνικό χορό τους και να δημιουργηθεί ένας χορός που ονομάζεται χορός Erasmus dance.
Η Κροατία, μαζί με τον όμιλο Batana, ο οποίος περιλαμβάνεται στον κατάλογο της UNESCO, θα διοργανώσει ένα φεστιβάλ παραδοσιακών αγώνων-παιχνιδιών και οι μαθητές θα επιδείξουν πέντε παραδοσιακά παιχνίδια. Μαζί με άλλα τρία παιχνίδια κάθε χώρας, θα δημιουργηθεί ένα φυλλάδιο για τους εκπαιδευτικούς, που θα χρησιμοποιείται στα τακτικά προγράμματα σπουδών.
Η Ελλάδα θα είναι υπεύθυνη για τις δραστηριότητες προετοιμασίας φαγητών με βάση τη μεσογειακή διατροφή, ως προστατευόμενο στοιχείο της UNESCO. Παραδοσιακές συνταγές θα προετοιμαστούν και κάθε χώρα θα φέρει τη δική της συνταγή για να συμπεριληφθεί σε ένα μικρό βιβλίο μαγειρικής παραδοσιακών πιάτων.

Τα σχολεία που συμμετέχουν στο πρόγραμμα είναι τα εξής:
- Osnovna skola Jurja Dobrile (Κροατία)
- SECCION IES CLOT DEL MORO (Ισπανία)
- Alajarven ylakoulu / Alajarven kaupunki (Φινλανδία)
- Agrupamento de Escolas de Ponte de Sor (Πορτογαλία)
- 2ο Επαγγελματικό Λύκειο (ΕΠΑ.Λ.) Τρικάλων (Ελλάδα)

Συντονιστής του προγράμματος είναι το σχολείο από την Κροατία.

Το λογότυπο του προγράμματος




About the project
The 2nd EPAL of Trikala participates in the Erasmus + KA229 project titled "C.H.A.N.G.E. - Cultural Heritage Activities and Nutrition in Global Environment" for the 2018-2020 two-year period.
Project C.H.A.N.G.E. is the school partnership of five European schools conceived in 2018 which the European Parliament proclaimed the European Year of Cultural Heritage. The project hangs on the previously completed three year project I.M.A.G.I.N.E. the aim of which was to get familiarized with the material cultural heritage of the partner countries in which four of the five present partners participated. The new approved project C.H.A.N.G.E. aims at paying attention to the importance of changing the point of view in preserving the intangible cultural heritage, motivating students to acquire knowledge of another culture, the formation of identity on their own heritage, and the adoption of new innovative methods of teaching the students about the cultural heritage in a way that students become active participant in the teaching process.
The project involves four countries of the Mediterranean cultural circle (Croatia, Greece, Spain and Portugal) who, together with Finland as the predecessor of northern Europe, aim to introduce the cultural heritage of a country through five transnational meetings. At each mobility level, two teachers and five of the most motivated and active students of each school between the ages of 13-16 will participate when the formation of their own national and personal identity is in full swing. Through a series of activities, all partner school students will spend a week in each of the partner countries in order to learn about cultural similarities and differences of countries involved. Besides student's mobility, a staff meeting is planned in Greece where all details will be discussed about dates and activities for project implementation.
All the countries during the mobility will carry out activities on three themes: Treasure Chest, Leisure Time and Meet and Eat festival, but each of them will hold workshops from a specific area depending on their specific item listed on the UNESCO's World Heritage List.
Finland is a nation of readers and the cradle of folk tradition. Students will be taught the storytelling method with the aim of actively transmitting old legends and myths and bringing them closer to the oral tradition. The goal of the activity will be Eurotale - a fairy tale about the story of Europe based on Kalevala story.
Portugal will base its activities on the protected music of Cante Alentejo and singing workshops that will motivate students to design a common song (hymn) in the native language of the partner schools.
Spain will be in charge of the dance and with the dance of Moma and the national festival Fallas students will be able to experience the former lifestyle of Spain. The dance workshops will enable each school to teach other partners to their national dance and create a dance together called the Erasmus dance.
Croatia, along with the Batana Association, which is listed on UNESCO's list, will organize a festival of traditional games, and students will demonstrate five traditional games. Along with three more games of each country, a brochure for teacher will be made to use in regular curriculum.
Greece will be responsible for the activities of food preparation based on the Mediterranean diet, as a protected UNESCO item. Traditional recipes will be prepared and each country will bring its own recipe to be included in a small cookbook of traditional dishes.

Partners:
- Osnovna skola Jurja Dobrile (Croatia)
- SECCION IES CLOT DEL MORO (Spain)
- Alajarven ylakoulu / Alajarven kaupunki (Finland)
- Agrupamento de Escolas de Ponte de Sor (Portugal)
- 2nd EPAL of Trikala (Greece)

The coordinator of the project is the school from Croatia.

Official Website
http://2epal-trikal.tri.sch.gr/change/

Twinspace
https://twinspace.etwinning.net/75582

Facebook page
https://www.facebook.com/Change-Erasmus-KA229-Project-480439925812205

Information about the meetings in every country
1η Συνάντηση στα Τρίκαλα (Ελλάδα) - 1st Meeting in Trikala (Greece)
2η Συνάντηση στο Σαγκούντο (Ισπανία) - 2nd Meeting in Sagunto (Spain)
3η Συνάντηση στο Ρόβινι (Κροατία) - 3rd Meeting in Rovinj (Croatia)
4η Συνάντηση στο Πόντε ντε Σορ (Πορτογαλία) - 4th Meeting in Ponte de Sor (Portugal)
5η Συνάντηση στο Alajarvi (Φινλανδία) - 5th Meeting in Alajarvi (Finland)
6η Εικονική Συνάντηση στα Τρίκαλα (Ελλάδα) - 6th Virtual Meeting in Trikala (Greece)



◄ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

 

Υλοποίηση και Συντήρηση του Διαδικτυακού Τόπου:
Αβδελίδης Ευάγγελος, Αβδελίδου Ελένη
© Copyright 2001 - 2022