MENU Τρίκαλα | | English


Αρχική




Βρείτε μας


Erasmus+ KA1 - Ενισχύοντας τη διδασκαλία και τη μάθηση με Φορητές ΤΠΕ

Το 2ο ΕΠΑΛ Τρικάλων υλοποίησε Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ KA1 με τίτλο "Ενισχύοντας τη διδασκαλία και τη μάθηση με Φορητές ΤΠΕ" με βασικό στόχο την εξοικείωση των εκπαιδευτικών με τις τρέχουσες τάσεις στις φορητές τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών και τη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης αξιοποιώντας καινοτόμα εργαλεία, σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας και ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό.

Η αφίσα του προγράμματος (κάντε κλικ για μεγαλύτερο μέγεθος)



Στο πλαίσιο του σχεδίου πραγματοποιήθηκαν δύο ροές κινητικότητας εκπαιδευτικού προσωπικού στο Δουβλίνο της Ιρλανδίας, διάρκειας μιας εβδομάδας, για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των φορητών τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνίας στη διδακτική πράξη. Δείτε περισσότερες πληροφορίες για το επιμορφωτικό σεμινάριο:

Erasmus+ KA1 - Επιμόρφωση στις Φορητές ΤΠΕ στο Δουβλίνο (Ιούλιος-Αύγουστος 2018)
Επιμορφωτικό σεμινάριο για τις φορητές ΤΠΕ με τίτλο "There’s an App for That! Exploring the Best Apps for Teaching and Student Learning" στο Δουβλίνο της Ιρλανδίας.



Ψηφιακό Αποθετήριο Εκπαιδευτικού Περιεχομένου του 2ου ΕΠΑΛ Τρικάλων
Τα ψηφιακά αντικείμενα και τα εκπαιδευτικά σενάρια που δημιουργήθηκαν από τους καθηγητές, είναι διαθέσιμα στο ψηφιακό αποθετήριο και είναι ανοιχτά και προσβάσιμα σε όλους.



Ακολουθούν φωτογραφίες από τις πειραματικές διδασκαλίες που πραγματοποιήθηκαν με τη χρήση των νέων τεχνολογιών.

Ερωτηματολόγιο

Αποτελέσματα αξιολόγησης
Το ερωτηματολόγιο συμπληρώθηκε από 107 μαθητές. Η κατανομή των μαθητών ανά φύλο ήταν: Αγόρια 39,3%, Κορίτσια 60,7% και ανά τάξη: Α' 40,2%, Β' 18,7% και Γ' 41,1%. Στο 84,1% των μαθητών άρεσε το ψηφιακό εργαλείο - λογισμικό που χρησιμοποίησαν (45,8% άρεσε πολύ και 38,3% λίγο). Το 74,8% των μαθητών θέλει να ξαναχρησιμοποιηθεί στο μάθημα. Το 84,1% των μαθητών πιστεύει ότι το μάθημα γίνεται πιο διασκεδαστικό (48,6% πολύ διασκεδαστικό και 35,5% λίγο). Επίσης το 84,1% των μαθητών πιστεύει ότι το μάθημα γίνεται πιο ενδιαφέρον με τη χρήση των νέων τεχνολογιών (55,1% πολύ ενδιαφέρον και 29% λίγο). Τέλος το 83,2% των μαθητών πιστεύει ότι η χρήση των φορητών ΤΠΕ βελτιώνει την επίδοσή του (41,1% πολύ και 42,1% λίγο) και το 86,9% των μαθητών πιστεύει ότι οι φορητές ΤΠΕ πρέπει να χρησιμοποιούνται στο μάθημα.

Δείτε τα αποτελέσματα της αξιολόγησης



The 2nd EPAL of Trikala implemented a European Erasmus + KA1 program titled "Reinforcing teaching and learning with Mobile ICT" with the main goal of educating teachers in using mobile ICT and improving the quality of the provided education by using innovative tools, modern teaching methods and produced digital educational material.

In the framework of the project, two mobility flows of teaching staff were conducted in Dublin, Ireland, for one week, in order to train teachers in using using and exploiting mobile information and communication technologies in the teaching process. The title of the course was "There’s an App for That! Exploring the Best Apps for Teaching and Student Learning".

The digital objects and educational scenarios created by the teachers are available in the digital repository and are open and accessible to all.

Digital Repository of Educational Content of the 2nd EPAL of Trikala

Evaluation results
The questionnaire was completed by 107 students. The distribution of pupils by gender was: 39.3% boys, 60.7% girls and by grade was: A' 40.2%, B' 18.7% and C' 41.1%. 84.1% of students liked the digital tool - software they used (45.8% liked a lot and 38.3% a little). 74.8% of students want to be reused in the lesson. 84.1% of students believe the lesson is more fun (48.6% very entertaining and 35.5% little). Also, 84.1% of students believe that the lesson becomes more interesting with the use of new technologies (55.1% very interesting and 29% little). Finally, 83.2% of the students believe that the use of portable ICT improves their performance (41.1% a lot and 42.1% little) and 86.9% of students believe that portable ICT should be used in the lesson.

Here are some photos of the experimental teachings with the use of new technologies.



Φωτογραφίες


◄ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

 

Υλοποίηση και Συντήρηση του Διαδικτυακού Τόπου:
Αβδελίδης Ευάγγελος, Αβδελίδου Ελένη
© Copyright 2001 - 2019