Το ρομπότ κινείται και στρίβει κατάλληλα ώστε να σχηματίσει ένα τετράγωνο.
Αναλυτικές Πληροφορίες
Τίτλος
Κίνηση του ρομπότ σε τετράγωνο
Τύπος μαθησιακού αντικειμένου
Πρόγραμμα
Σύνδεσμος
Λογισμικό
LEGO MINDSTORMS EV3 Software
Θεματική περιοχή
Ρομποτική, Πληροφορική, Προγραμματισμός
Εκπαιδευτική βαθμίδα
Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο
Εύρος ηλικίας
10-18
Εκπαιδευτικός
Αβδελίδης Ευάγγελος
Περιγραφή
Το ρομπότ κινείται και στρίβει κατάλληλα ώστε να σχηματίσει ένα τετράγωνο. Ο μαθητής χρησιμοποιεί τους κινητήρες του ρομπότ για κίνηση προς τα μπροστά και στροφή 90 μοιρών. Χρησιμοποιεί τη δομή ακολουθίας και αντιλαμβάνεται ότι ο κώδικας πρέπει να βελτιωθεί με τη χρήση μιας επαναληπτικής δομής (loop).