Το ρομπότ συμπεριφέρεται ως ένας σκύλος – φύλακας. Περιστρέφεται συνεχώς μέχρις ότου εντοπίσει κάτι ή κάποιον να πλησιάζει.
Αναλυτικές Πληροφορίες
Τίτλος
Το ρομπότ φύλακας
Τύπος μαθησιακού αντικειμένου
Πρόγραμμα
Σύνδεσμος
Λογισμικό
LEGO MINDSTORMS EV3 Software
Θεματική περιοχή
Ρομποτική, Πληροφορική, Προγραμματισμός
Εκπαιδευτική βαθμίδα
Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο
Εύρος ηλικίας
10-18
Εκπαιδευτικός
Αβδελίδης Ευάγγελος
Περιγραφή
Το ρομπότ συμπεριφέρεται ως ένας σκύλος – φύλακας. Περιστρέφεται συνεχώς μέχρις ότου εντοπίσει κάτι ή κάποιον να πλησιάζει. Αν ο επισκέπτης πλησιάσει σε απόσταση μικρότερη των 50 εκατοστών τότε το ρομπότ σταματά να περιστρέφεται και κινείται προς τον επισκέπτη γαβγίζοντας. Αν ο επισκέπτης απομακρυνθεί τότε το ρομπότ σταματά να γαβγίζει και αρχίζει πάλι να περιστρέφεται. Ο μαθητής χρησιμοποιεί τους κινητήρες του ρομπότ και τον αισθητήρα υπερήχων (ultrasonic sensor) ώστε το ρομπότ να ανιχνεύσει την ύπαρξη αντικειμένου και να διακρίνει την απόσταση από αυτό. Χρησιμοποιεί δομή επιλογής για να ελέγξει την τιμή της απόστασης και αντικείμενο ήχου για το γάβγισμα. Τέλος κατανοεί την έννοια της ατέρμονης επανάληψης.