MENU Τρίκαλα | | English


Αρχική




Βρείτε μας


Erasmus+ KA2 - FLIP 2 Learn Project

Το 2ο ΕΠΑ.Λ. Τρικάλων συμμετέχει στην Στρατηγική Σύμπραξη/Εταιρική Σχέση Erasmus+ KA2 με τίτλο "FLIP 2 Learn" για τη διετία 2017-2019.
Δεδομένου ότι η κύρια προτεραιότητα του έργου είναι η προώθηση της απόκτησης δεξιοτήτων και ικανοτήτων μέσω καινοτόμων πρακτικών και μεθόδων, το F2L στοχεύει στην ανάπτυξη μιας κοινής δοκιμής μεταξύ των εταίρων του έργου της προσέγγισης "ανεστραμμένης μάθησης" σε επιστημονικούς κλάδους STEM δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Οι κύριοι σκοποί του προγράμματος είναι:
- η προώθηση μιας ανοιχτής και καινοτόμου διαδικασίας διδασκαλίας-μάθησης κατάλληλης για την ψηφιακή γενιά
- η γνωριμία με την προσέγγιση της ανεστραμμένης μάθησης σε μαθήματα STEM.
- η αύξηση της ανοικτής στάσης απέναντι στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών και η συνειδητοποίηση του τρόπου με τον οποίο μπορεί να επηρεάσει θετικά τις διαδικασίες διδασκαλίας-μάθησης.
- η διευκόλυνση της συνεργασίας και της ανταλλαγής μεταξύ των εκπαιδευτικών (κοινότητες πρακτικής) και η προώθηση της δημιουργίας από ομάδες εργασίας για την αυτο-εκπαίδευση και την παραγωγή διδακτικού υλικού.
- η βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού σχεδιασμού.
- η ενθάρρυνση σημαντικών διαδικασιών διδασκαλίας-μάθησης που εστιάζουν την προσοχή στις πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών.
- η μείωση της εγκατάλειψης του σχολείου, της αποτυχίας και η προώθηση της ένταξης.
- ο διαμοιρασμός και η ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών και εμπειριών σχετικά με την προσέγγιση της ανεστραμμένης μάθησης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Οι φορείς που συμμετέχουν στο πρόγραμμα είναι:
- EURO (Συντονιστής) (Ιταλία)
- I.T.E.T. Girolamo Caruso (Ιταλία)
- CODEC s.r.l (Ιταλία)
- 2ο Επαγγελματικό Λύκειο (ΕΠΑ.Λ.) Τρικάλων (Ελλάδα)
- Liceul Tehnologic Agricol Barcanest (Ρουμανία)
- Ljudska univerza Velenje (Σλοβενία)


Το λογότυπο του προγράμματος




About the project
2nd EPAL of Trikala is involved in a Strategic Partnership Erasmus+ KA2 for schools with title "FLIP 2 Learn" for the period 2017-2019.
Since the main priority of the project is promoting the acquisition of skills and competences through innovative practices and methods, F2L aims to develop a joint trial among project partners of the "flipped learning" approach in higher education STEM disciplines.

In fact, the main objectves of the project proposal are:
- Promote an open and innovative teaching-learning process suitable for digital native generation.
- Experience the flipped learning approach in STEM subjects.
- Increase an open attitude towards teachers' professional growth and become aware of how it can positively infuence the teaching-learning processes.
- Facilitate the collaboration and sharing between teachers (communities of practice) and promote the creation of working groups for self-training and production of teaching/learning materials.
- Improve the quality of educational planning.
- Foster meaningful teaching-learning processes focusing the attention on the students' real education needs.
- Reduce abandoning school, failure and promote inclusion.
- Share and exchange best practices and experiences concerning flipped learning approach in high education.

Partners:
- EURO (Coordinator) (Italy)
- I.T.E.T. Girolamo Caruso (Italy)
- CODEC s.r.l. (Italy)
- 2nd EPAL of Trikala (Greece)
- Liceul Tehnologic Agricol Barcanest (Romania)
- Ljudska univerza Velenje (Slovenia)

Official Website
http://f2l.associazioneeuro.org/

Information about the meetings in every country
1η Συνάντηση στο Παλέρμο (Ιταλία) - 1st Meeting in Palermo (Italy)
2η Συνάντηση στα Τρίκαλα (Ελλάδα) - 2nd Meeting in Trikala (Greece)
3η Συνάντηση στο Άλκαμο (Ιταλία) - 3rd Meeting in Alcamo (Italy)
4η Συνάντηση στο Barcanesti (Ρουμανία) - 4th Meeting in Barcanesti (Romania)
5η Συνάντηση στο Velenje (Σλοβενία) - 5th Meeting in Velenje (Slovenia)

Multiplier Event
Ημερίδα διάχυσης αποτελεσμάτων (Τρίκαλα, Ιούνιος 2019)



◄ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

 

Υλοποίηση και Συντήρηση του Διαδικτυακού Τόπου:
Αβδελίδης Ευάγγελος, Αβδελίδου Ελένη
© Copyright 2001 - 2022